آموزش مخفی کردن فایل در عکس

آموزش مخفی کردن فایل در عکس :

1- عکس و فایل های که میخواهید آنها را مخفی کنید در دسکتاپ (یا هر مکان دیگر)قرار دهید حال فایل هایی که قصد دارید مخفی شوند را توسط نرم افزارwin rar فشرده کنید. مثلاً من فایل موزیک با نامmusic و فایل عکس logo.jpg انتخاب کرده ام شما می توانید هر تعداد فایلی که دوست دارید را با این روش مخفی کنید.


2- فایلی که می خواهید مخفی شوند (music) را انتخاب و سپس برروی آنها دکمه سمت راست ماوس را فشار دهید و ازمنوی بازشده گزینه “Add to Archive” را انتخاب کنید، البته شما باید مطمئن باشید که یک برنامه فشرده سازی مثل WinZip or ZipGenius و یا 7Zip را در سیستم خود نصب کرده اید. در غیراینصورت این منو برای شما وجود نخواهد داشت.


3- یک نام برای فایلی که فشرده کردید اختصاص دهید من نام music را انتخاب کرده ام.


4- حال برای اتصال فایل فشرده شده به تصویر ابتد روی کلید شروع (Start) در گوشیه سمت چپ، پایین صفحه کلیک کنید و CMD را جستجو نموده و آن را اجراکنید. یا از کلیدهای ترکیبی Windows+R را فشار داده و در Run تایپ کنید CMD


5- پنجره خط فرمان باز می شود. برای اینکه به درایو ریشه برویم دستور زیر را وارد نموده و سپس کلیدEnter را فشار دهید:
Cd desktop
توجه داشته باشید بین دو کلمه فاصله وجود دارد.


6-حالا از این دستورات استفاده کنید:
c=\users\abdo lreza>cd desk top
c=\users\abdo lrez\desktop>copy /b logo-jpg+music-rar cma-jpg_


7- توجه داشته باشید بین حرف copy فاصله می باشد. سپس /b سپس فاصله نام عکس را می نویسیم به همراه پسوند logo.jpg سپس از روی صفحه کلید + را میزنیم بدونه فاصله در این قسمت نباید فاصله قرار داده شود سپس نام فایلی که می خواهیم مخفی شودmusic.rar سپس یک فاصله قرار می دهیم و یک نام برای فایل جدید خود قرار میدهیم که ما از نام خروجیyjc.jpg گذاشته ایم توجه داشته باشید که نام خروجی باید با پسوند jpg باشد ودر اخر اینتر را فشار می دهیم. یک فایل جدید ساخته شد و در دسکتاپ نمایش داده میشود.
حال می توانید موارد اضافی را پاک کنید. دیگر نیازی به باقی فایل ها ندارید.


اما برای دیدن فایل هایی که مخفی کرده اید می توانید فایلcma.jpg را انتخاب و برروی آن دکمه سمت راست ماوس را فشار دهید و از گزینه open with برنامهwinrar یا Winzip و یا هر برنامه فشرده سازی دیگر را انتخاب کنید وفایل های مخفی خود را ببینید. روش دیگر این است که نرم افزار فشرده سازی خود را باز نموده و سپس فایل cma.jpg را در آن باز کنید.

توجه داشته باشید که عکس ها و فیلم هایی که دارای حجمی غیر معمول و زیاد هستند میتونن حاوی یک تروجان برای دزدیدن اطلاعات شخصی شما باشند،اگه واقعا اون فیلم براتون مهمه میتونید اون رو استخراج کنید ببینید چی داخلشه و بعد بازش کنید.

آموزش مخفی کردن فایل در عکس

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف