ترفند های بسیار جالب در بازی کلش

ترفند های بسیار جالب در بازی کلش


1-آموزش آتش زدن درخت ها در مپ کلش :

ابتدا طوری ویزارد بسازید در داخل یک کمپ سه ویزارد لول سه به بالا باشد سپس به داخل ویرایش مپ برید و کمپ رو با همون سه ویزاردش بزارید روی درختان میدونیم نمیشه ولی بزارید و بلافاصله دکمه ضربدر را بزنید و از ویرایش خارج شوید. سپس به مپ. رفته و یکی از ویزارد تاوهارا همانجا روی درخت ببرید سپش مشاهده میکنید ویزاردها غیب شده و درخت ها اتش گرفتند.  توجه این راه حل ممکن است اکانت شما را بن کند و شاید برای بعضی از گوشی ها عمل نکند باید گوشی شما روت شده باشد و در آن گیم هکر داشته باشید.

2-آموزش خوابیدن کارگر ها در بازی کلش بیرون از خونشون(بدون نیاز به گیم هکر و روت اکانت هم بن نیمشه)


ابتدا برید توی کلش و موقعی که یکی از کارگراتون بیکار هست دکمه ویرایش دهکده رو بزنید تو صفحه ویرایش دهکده خونه کارگر رو ببرید جایی که علامت قرمز باشه و نشه اون رو اونجا بزارید بعدش در همون حالت دکمه لغو رو بزنید و بعدش بیاید رو مپ میبینید کارگر بیرون خوابیده.

3-ترفند خط کشیدن رو صفحه چت پایینی در گلوبال:


فقط کافیه کیبرد هوشمند همه کاره رو دانلود کنید و یه حرف بزارید مثل(ب)و زیر اون حروف صدا دار بزارید و هی این کارو تکرار کنید و بعدش اون رو کپی کنید و تو کلش الحاق کنید.

ترفند های بسیار جالب در بازی کلش

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف