برنامه های غیر واقعی یا افسانه ای را بشناسید

برنامه های غیر واقعی یا افسانه ای را بشناسید

برنامه های غیر واقعی یا افسانه ای را بشناسید

در این مطلب میخوایم لیستی از برنامه های غیر واقعی و دروغین رو بهتون معرفی کینم که کلاه برداران با استفاده از اونها سودجویی میکنن :

1-برنامه هک شارژ ایرانسل :


حتما شما هم میدونید که در ایران روزانه کد های زیادی از شارژ توسط مخابراط صادر میشه، و شاید در این لحضه تنها500000شارژ در کل کشور صادر شده باشه، و با توجه به اینکه کد های شارژ 16 رقمی هستند به حروف چندین تیریلیارد شماره هست که اگه هرکدوم از کد های اون مقدار شارژ رو بخواید حدس بزنید چندین سال طول میکشه !!!! توجه کنید که اگه به صورت شانسی بیشتر از3بار کد اشتباه بزنید سیمکارتتون مسدود میشه و اگه باز به تعداد های بیشتری هم امتحان کنید سیمکارتتون میسوزه و با اسناد باید برید مخابراط سیمکارت رو دوباره فعال کنید.

2-شماره مجازی ایران:


همچین برنامه ای هم وجود نداره چون اگه شرکت های رایتل ،ایرانسل،همراه اول و … میخواستن شماره هاشون رو به صورت مجازی اراعه بدن از کسی شناسنامه و مدارک و … نمیگرفتن.

3-برنامه دوربین لخت کننده :

همچین چیزی وجود نداره چون نیازمند سنسور حرارتی هست که این سنسور ها فقط در نوعی هیلیکوپتر های جنگی آمریکایی اراعه شده و اگه قرار بود در سیستم پیش پا افتاده ای مثل اندروید قرار بگیره قیمت گوشی بالای 100میلیون تومن و وزن اون بالای10کیلو بود.

4-برنامه هک تلگرام :

همچین چیزی اصلا وجود نداره به جز شماره طرف رو به شماره خودتون دایورت کنید که تلگرام موقع دادن کد تماسش به گوشی خودتون منتقل بشه، !! توجه کنید که کلاهبرداران به بهانه اینکه میتونن تلگرام رو هک کنن شماره تلفن شماره رو میگیرن و در ازای پخش نکردن یا … ازتون درخواست پول میکنن.، توجه داشته باشید که ربات های تلگرامی هم نمیتونن کسی رو هک کنن مگه اینکه خودتون طز بدید و کد یا رمزی بهشون بدید،یا اینکه به کانالتون اون رو اضافه کنید.

5-برنامه هک جیمیل یا اینستاگرام یا افزایش فالور :ا

ین برنامه هم وجود نداره وگرنه امینت همه حساب های چند میلیون دلاری جیمیل یا اینستاگرام به خطر میفتاد(کسی که بتونه بدون رمز جیمیل حساب شما رو هک کنه یعنی حتما میتونه حساب های افرادی مثل لیونل مسی یا جان سینا یا … رو هک کنه چون امینتی که تو حساب اینستاگرام و جیمیل افراد معروف هست با امینت جیمیل شما تفاوتی نداره!!!)پس گول سودجویان رو نخورید.
!!توجه داشته باشید که برنامه هایی هم هستند به اسم افزایش جم کلش یا افزایش فالور اینستاگرام و… که وقتی اونها رو نصب میکنید رمزو جیمیلی که داخلشون میزیند واسه کسی که برنامه رو به شما داده ایمیل میشه، پس هر برنامه ای رو به این نام ها دیدید نصب نکنید.

6-برنامه هک عابربانک یا کارت عابربانک:

شاید از اسم این برنامه هم خندتون بگیره ولی هنوزم هستن کسانی که با این برنامه دورغین و غیر واقعی سر مردم رو کلاه میزارن و سودجویی میکنن.

7-افرادی هستن میگن کدی مثل این رو وارد کنید تا شارژتون دو برابر بشه:


1419312982202*ramz sharj#
توجه کنید که تو این روش شماره خودشون رو بدون 0 مینویسن تا فکر کنید یه کد هست اما در واقع وقتی اوکی رو بزنید شارژ به شماره طرف میره.

دوستان عزیر در کل میخواستم بهتون بگم که هک از روش مستقیم غیر ممکنه و فقط به برنامه یا روش هایی برای گول زدن مردم منتهی میشه و اگه خودتون مواضب باشید هیچ وقت هک نمیشید.

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف