باجگیری عاطفی چیست؟ (قسمت هشتم)

باجگیری عاطفی چیست؟ (قسمت هشتم تایید سه مرحله ای )


هر وقت احساس می کنید در مقابل فشار های باجگیر در حا ل غرق شدن هستید این سه مر حله را انجام دهید.

قدم اول «مکث کنید» در این مر حله باید آمادگی کامل داشته باشید زیرا باجگیر شما را بشدت تحت فشار قرار خواهد داد. اولین کار این است که به خود فرصت فکر کردن بدهید بنابراین به محض این که باجگیر خواسته اش را عنوان کرد جمله های زیر را بگویید «در حال حاضر جوابی ندارم که به تو بدهم برای فکر کردن احتیاج به زمان دارم»،«این کار مهم تر از آن است که بخواهم با سرعت در موردش تصمیم بگیرم»،«در حال حاضرنمی دانم در مورد خواسته تو چه احساسی دارم، بگذار بعداً در مورد آن با هم صحبت خواهیم کرد.» طبیعی است.

هر چقدر خواسته اش مهم تر باشد پا فشاری او بیشتر خواهد بود. اگر در بین دو نفر قرار گرفتید اکیداً از انتقال حرف های آنها به یکدیگر خودداری کنید. چنانچه فشار باجگیر شما را ناراحت کرد محیط را با یک عذر خواهی محترمانه ترک بگویید. و اگر بر فوریت بودن خواسته اش اصرار ورزید از او حداقل 24 ساعت وقت بخواهید فراموش نکنید این فوریت برای او اهمیت دارد نه شما؛ در این وقت کشی به افکار والویت های خود فکر کنید ممکن است احساس ناراحتی کنید اما فراموش نکنید شما در حال تغییر کردن هستید. پس شکیبا باشید…

باجگیری عاطفی، سوزان فور وارد

 

برای مشاهده ی سایر قسمت های مربوط به این مطلب روی همین متن کلیک نمایید .

 

توصیه می شود قسمت های قبلی مربوط به این نوشته را نیز مطالعه نمایید و در زندگی از این آموزش ها بهره ببرید تا هدف سوء استفاده افراد فرصت طلب و بی رحم و بی احساس قرار نگیرید و به طوری با دیگران در ارتباط باشید که در ضعف قرار نگیرید . چون هر رابطه ای بیش از یک طرف دارد و در ارتباط با دیگران نباید نقطه ضعفی از شما مشاهده شود .

باجگیری عاطفی چیست؟ (قسمت هشتم)

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف