آموزش ساخت ممبر فیک و اکانت تلگرام

آموزش ساخت ممبر فیک و اکانت تلگرام با شماره ی مجازی :

ممبر فیک چیست ؟

ممبر فیک به زبان خودمون یعنی عضو الکی و غیر واقعی این یه ترفند هستش که با ساخت اکانت های فیک میشه اون ها رو در یک کانال عضور کرد و تعداد اعضا رو بالا برد تا یه تبلیغ برای کانال باشه .

ممبر فیک و اکانت فیک تلگرام چگونه ساخته میشود؟

خب روش ساختش اینه که باید تعداد زیادی شماره مجازی بسازید اما مشکل اینه که تو برنامه نکست پلاس بیشتر از یک شماره در ماه نمیده اما برای این هم راه حل دارم کافیه برای هر بار ثبت نام تو برنامه نکست پلاس یه جیمیل و رمز جدید به برنامه بدید تا یه شماره جدید بهتون بده، خب وقتی با اون شماره مجازی وارد حساب تلگرام شدید توی قسمت مخاطبینش شماره خودتون رو ذخیره کنید که بتونید شماره رو به کانال هایی که میخواید اضافه کنید، در مرحله بعد شماره مجازی رو که ساختید تو گوشیتون ذخیره و یا کپی کنید و بعدش دیگه تلگرام رو حذف نصب کنید و این کار رو از اول تا اخر تکرار کنید که شماره های زیادی در اختیار داشته باشید.

پایه ساخت ممبر فیک همون شماره مجازی هست کسانی که ممبر فیک میفروشن در واقع برای ساخت هر ممبر زحمت میکشن.

!این روش میتونه یک وسیله برای کسب درامد هم باشه ولی باید زحمت بکشید و یه هزار تایی جیمیل بسازید و بسته اینترنت مصرف کنید ،که برای ساخت کامل هر شماره حدود15دقیقه هم وقت میبره.

آموزش ساخت ممبر فیک و اکانت تلگرام با شماره ی مجازی

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف