آموزش تماس با سرور تلگرام

آموزش تماس با سرور تلگرام:

آموزش تماس با سرور تلگرام

در این مطلب در خدمت دوستان عزیز هستیم با آموزش ارتباط مستقیم با سرور تلگرام ، در بیشتر مواقع هنگامی که پیامی به تلگرام فرستاده می شود بسیار دیر و شاید بتوان گفت هیچ وقت پاسخ ان را نمی دهند و برای همین منظور ما تنها راهکار موجود را برای حل این مشکل و گفتگو با سرور تلگرام برای کارهای مختلف از جمله رفع ریپورت برای دوستان ارائه می دهیم .

ابتدا صفحه کناری تلگرامتون رو باز کنید و وارد قسمت تنظیمات شوید، اونجا گزینه ( یه سوال بپرس) یا همون ask a question رو انتخاب کنید تا به صفحه چت یکی از منشی های سرور تلگرام متصل بشید و در تلگرام خودتون بتونید باهاش چت کنید.(توجه داشته باشید که ممکنه به دلیل پیام های زیاد کمی دیر بهتون جواب بدن پس صبور باشید).

 

نکته :

امیدواریم با این روش تونسته باشین با تلگرام کارتون رو راه بندازید چون متاسفانه تلگرام فقط در ایران و برخی کشور ها که تعداشونم خیلی کمه طرفدار داره و تو سایر کشور ها خیلی کم از این برنامه استفاده میشه و به همین دلیل نمی تونن این برنامه رو زیاد گسترش بدن با این که حدود نصفی از کاربران فعال تلگرام از ایران هستند .

با این همه تلگرام هیچ همکاری با حکومت ایران نمی کنه که این کار خیلی ناشایست و غیر صحیحی هستش و باعث بروز مشکلات زیادی برای کشور و همچنین کاربران این نرم افزار می شود ، انشالله روزی یک پیام رسان ایرانی قدرتمند که در سطح جهان نامی داشته باشه رو خواهیم دید و از این استعمار تکنولوژی خلاص خواهیم شد .

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف