دانلود کتاب روانشناسی بازار و جریان نقدینگی

19,000 تومان38,000 تومان

موجود - درحال فروش

دانلود کتاب روانشناسی بازار و جریان نقدینگی  برای یافتن جهت نقدینگی و برخی روش های روانشناسی که با یادگیری این موارد می توانید معاملات خود را متحول کنید

سنجش

نام : دانلود کتاب روانشناسی بازار و جریان نقدینگی

تعداد صفحات : 23 صفحه

فرمت فایل : پی دی اف PDF

 


درباره ی فایل :

 

برای موفقیت در معاملات بورس چه در بورس تهران و چه در بورس کشور های دیگر فاکتور های زیادی می تواند تاثیر داشته باشد یکی از این فاکتور های تشخیص جریان نقدینگی و روانشناسی بازار است که این فایل به همین موضوع می پردازد . مطالب گفته شده در این کتاب  بسیار با ارزشمند و کاهنده ی ریسک معاملات شما می باشد که توصیه ی ما به مطالعه ی این جزوه یا همان کتاب کم حجم 23 صفحه ای می باشد .

در این جزوه مطالب به صورت مثال ها و بررسی های واقعی از چندین شرکت موجود در بازار بورس تهران می باشد که همین موضوع باعث گیراتر شدن مفهوم اراده شده در این کتاب است .

———

به نظر اکثر تحلیل گران بازار سرمایه جریان نقدینگی یکی از مهم ترین فاکتور ها جهت انتخاب سهم برای خرید و فروش است . در بازار سرمایه همواره تقاضا و عرضه باعث تعیین قیمت سهم می شود . زمانی که پول مناسبی وارد سهم شود باعث افزایش تقاضا و در نتیجه رشد قیمت سهم می شود ، و برعکس با خروج پول از سهم ، عرضه شدت گرفته و قیمت سهم افت پیدا می کند . مسلما هر سهم در بازار سرمایه ایران ، بازیگران خاص خود را دارد. بازیگرانی که می توانند جز افراد حقیقی و یا حقوقی باشند . این افراد که معمولا سرمایه زیادی در دست دارند می توانند تعیین کننده میزان عرضه و تقاضا در سهم و طبع آن تعیین سهم باشند . در مواقعی بازیگران با توجه به شرایط بازار و سهم تصمیم به ورود به سهم می کنند ، تقاضا در سهم مورد نظر را افزایش داده و پس از مدتی با سود از سهم خارج می شوند .

——


در اینجا سعی داریم این افراد را شناسایی کنیم . شناسایی این افراد به ما کمک می کند که با پیروی از آن ها وارد سهم شده و در هنگام خروج آن ها تصمیم به فروش سهم بگیریم ، فروشی که با سود همراه خواهد بود . برای درک بهتر این موضوع با ذکر مثالی به شناسایی می پردازیم .

و ……….

 

برای مشاهده ی سایر فایل های مرتبط با آموزش بورس و سهام بر روی همین متن کلیک نمایید.

برای مشاهده ی مطالب رایگان در زمینه ی بورس و سهام بر روی این متن کلیک نمایید.


دریافت فایل بلافاصله پس از پرداخت

تخفیف ویژه به مدت محدود

با 50% تخفیف ویژه


دانلود کتاب روانشناسی بازار و جریان نقدینگی

مشاوره و آموزش حرفه ای کسب درآمد در بورس به همراه سیگنال های ویژه با بالاترین بازدهی ها

برای ارتباط بیشتر با شماره ی 09142113398 در تماس باشید

تضمین حفظ و افزایش سرمایه ی شما در بازار بورس تهران


نایاب ترین و بهترین کتب بورسی را در فیکت بیابید

نظر خود را بنویسید

نظرات

تا بحال هیچ نظری داده نشده است

بخش های مختلف

جزوه آموزش مقدماتی آشنایی با بورس اوراق بهادار

دانلود کتاب روانشناسی بازار و جریان نقدینگی

19,000 تومان38,000 تومان

افزودن به سبد خرید