پیش شماره های همراه اول همه ی شهرها

پیش شماره های همراه اول همه ی شهرها ی ایران :

فکر می کنم برای همه ی ما این مسئله پیش اومده باشه که شماره ای رو دیده باشیم که با ما تماس گرفته یا با یکی از آشنایان ما تماس گرفته و این سوال برای خودمون یا دوستمون پیش او.مده که پرسیده این پیش شماره ی همراه اول مال کدوم شهره ! و همچنین فکر کنم همه ی ماهایی که همراه اول داریم فکر می کنیم هر شهر و استانی یه کد مخصوص به خود داره و تعداد کد های همراه اول خیلی زیاده اما باید این خبر خوب رو بهتون بدم که کلا شش تا پیش شماره ی همراه اول وجود داره که حفظ کردنشونم کار سختی نیست ما هم اینجا لیستشون کردیم تا هر وقت خواستین بتونید از این لیست کمک بگیرید . امیدوارم که از این مطلب لذت برده باشید . لطفا از سایر مطالب جالب ما نیز دیدن فرمایید . ( پیش شماره های همراه اول همه ی شهرها )

0911:گلستان،مازندران،گیلان.

0912:سمنان،تهران،قم،قزوین.

0913:اصفهان،یزد،کهکیلویه و بویراحمد.

0914:اردبیل،اذربایجان شرقی و غربی.

0915:خراسان شمالی،خراسان رضوی،خراسان جنوبی،کرمان،سیستان و بلوچستان.

0916:لرستان،خوزستان.

0917:فارس،کهکیوله و بویر احمد،بوشهر،هرمزگان.

0918:هرمزگان،همدان،زنجان،کردستان،کرمانشاه،ایلام.

همه ی کد های فعال همراه اول همین کد ها می باشد اما محدودیتی در استفاده نمی باشد این شماره ها تنها به این معنی می باشد که شما مثلا اگر شماریتان با 0916 شروع می شود یعتی این خط همراه اول را از استان های لرستان یا خوزستان گرفته اید و به همین دلیل به احتمال بالا شما در همین استان ها زندگی می کنید و این دلیل اهمیت همین پیش شماره ها می باشد و غیر این موضوع مطلب قابل توجه دیگری نمی باشد .

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف