آموزش یکی از روش های هک تلگرام

آموزش یکی از روش های هک تلگرام

آموزش یکی از روش های هک تلگرام

در این مطلب به یکی از راه های هک تلگرام می پردازیم اما ذکر چند نکته را خالی از لطف نمی دانیم ، نکته ی اول این می باشد که امکان هک تلگرام تا امروز وجود نداشته و هیچ کسی را نمی توان پیدا کرد که با مدرک کدعی هک سرور های تلگرام و یا حتی هک اصولی و کلی کابرهای تلگرام را داشته باشد و نکته ی دوم این می باشد که روش های هک موجود بیشتر روش های مهندسی اجتماعی و نفوذ به گوشی موبایل و سدترسی به خطر این کاربران می باشد .

ابتدا کسی که میخواید تلگرامشو هک کنید گول بزنید و کاری کنید شماره موبایلشو رو شماره شما دایورت کنه. که گول زدنش دیگه به سلیقه خودتون بستگی داره، مثلا بهش بگید شارژ گیرت میاد و … خب وقتی دایورت کرد تلگرامو نصب کنید و شماره طرف رو بزنید و منتظر باشید تلگرام باهاتون تماس بگیره و کد6رقمی رو بهتون بگه(چون وقتی دایورت کرده باشه همه تماس ها به گوشی شما منتقل میشه)

روش دایورت کردن:

شماره کسی که قراره دایورت بشه21

لغو دایورت کردن:

ستاره 21 مربع

!توجه داشته باشید که این آموزش ها صرفا جنبه امنیتی داشته و برای جلوگیری از گول خوردن خودتون توسط مردم هست.
توصیه میکنم به حریم شخصی هر فرد احترام بزارید،چون تو تلگرام هرکسی ممکنه عکس خونوادگی وشخصی باشه و به خاطر همین ازتون شکایت کنن و عواقب مخاطره آمیزی براتون در بر داشته باشه.

این مطلب صرفا جنبه ی آموزشی داشته و برای حفظ اطلاعات خود در مقابل افراد سودجو میباشد یعنی به نوعی آنتی هک هستش این مطلب

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف