دانلود فایل های تلگرام با مرورگر و دانلود منیجر

دانلود فایل های تلگرام با مرورگر و دانلود منیجر

دانلود فایل های تلگرام با مرورگر و دانلود منیجر

این روزها دیگر کسی وجود ندارد که تلگرام را نشناسد و یا شاید به جرات بتوان گفت کسی وجود ندارد که تلگرام را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نداشته باشد . این مسنجر به دلیل امکانات عالی و مناسب خیلی زود فراگیر و تبدیل به یکی از بهترین مسنجرهای روز شد . 

مطمئنا با این گسترش حجم انبوهی از تبادلات اطلاعات نیز در این مسنجر به صورت روزانه صورت می گیرد که در این زمان یک سوال پیش می آید که آیا می توان فایل های دانلود شده در سرور تلگرام را با دانلود منیجر یا مرورگر دانلود کرد؟ چرا که دانلود از خود تلگرام کمی سخت و کند است . 

اید بگوییم بله توسط رباتی که در این پست به معرفی آن می پردازیم و شما می توانید آن را در لیست دوستان تلگرامی خود داشته باشید به راحتی می توانید فایل هایی که در سرور تلگرام آپلود شده است را به صورت لینک مستقیم و با مرورگر و دانلود منیجری چون IDM دانلود نمایید . فعلا به دلیل اینکه این ربات تازه کار است فقط فایل های تا حجم 20 مگابایت می توانند مستقیم شوند اما اگر تقاضا از ربات زیاد شود احتمال قوی سازنده ربات در آپدیت های بعدی آن را گسترش خواهد داد . 

روش کار : 

ربات را توسط آیدی زیر بر روی تلگرام خود Add نمایید ( بر روی آیدی زیر کلیک کنید ) 

@tgfiles_bot

سپس کافیست PM ای که برای شما ارسال شده و حاوی فایل است را به این ربات فوروارد کنید تا لینک دانلود آن پس از چند ثانیه برای شما به نمایش در بیاید 

همان طور که می بینید این لینک توسط مرورگر یا هر دانلود منیجری چون IDM قابل دانلود است . 

اگر کمی فکر کنیم می بینیم که از ترکیب این ربات با ربات دانلودر یوتیوب و ویدیوهای اینستاگرام می توان یک دانلودر و به عبارتی سرویس لیچر با لینک مستقیم رایگان همچون تصویر بالا به دست آورد 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف