روش ساخت ویروس فیلتر کردن اینترنت

روش ساخت ویروس فیلتر کردن اینترنت

روش ساخت ویروس فیلتر کردن اینترنت

در این مطلب با آموزش ساخت یک نوع ویروس (برنامه ی مخرب ) در خدمت دوستان هستیم .

ویروس ها برنامه هایی هستند که عمدتا مخرب می باشند و روند عادی یک مطلب و کاری را دچار اختلال می کنند . ساخت ویروس ها کار بسیار پیچیده ای نیست البته بستگی به کارایی و نوع ویروس دارد . ما در این مطلب یک ویروس بسیار ساده را آموزش می دهیم ویروسی که به کم آن می توانید مانع از دسترسی به شبکه ی اینترنت و وب با وجود سرویس دسترسی به نت بکنید .

روش ساخت ویروس فیلتر کردن اینترنت:

آموزش ساخت ویروس : توضیح درباره ویروس : این ویروس در internet explore فیلتر گذاری میکنه و باعث از کار انداختن اون میشه و دیگه نمیشه به هیچ سایتی رفت . طرز ساخت : note pad خود را باز کرده و کدی را که نوشته شده است pouped-blocked-web-exploure-online&offline را در آن کپی و پست نمایید بعد به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید بعد در قسمت filename نام مورد نظر خود را نوشته و به آن پسوند .bat بدهید مثل thebesthacker.bat بعد هم فایل را ذخیره کنید.

این مطلب صرفا جنبه ی آموزشی و تفریح داشته و هر گونه استفاده ی شر و نادرست از آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود .

توجه ک مسئولیت استفاده از این روش به عهده ی خود دوستان می باشد و توصیه به استفاده ی درست میشه ، امیدواریم این آموزش ها برای همگی مفید باشه و بتونید تو زندگیتون جلوتر حرکت کنید و موفق تر باشید .

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف