بهترین سایت های دریافت بیت کویین رایگان

بهترین سایت های دریافت بیت کویین رایگان

بهترین سایت های دریافت بیت کویین رایگان

بازار ارز های مجازی مانند بیت کویین ، داگ کویین ، اترویوم و مانند این ها در ماه های اخیر بسیار پر طرفدار و جذاب شده است که این اتفاق بعد از یک جهش بسیار بزرگ در ارزش بیت کویین رخ داد و توجه همگان رابه سوی خودش جلب کرد و علاقه مندان بسیاری برای ماینر کردن و استخراج بیت کویین پیدا کرد . بیت کویین اولین و ارزشمند ترین ارز مجازی در دنیا می باشد که پایه گذارآن فرد یا گروهی ناشناس هستند که یک اسم مجازی برای خود انتخاب کرده اند .

سایت اصلی بین کویین :

https://bitcoin.org/en/

تعداد بیت کویین ها در دنیا محدود می باشد ولی این تعداد در طول یک چرخه برگشت پذیر می باشد یعنی یک میزان از بیت کویین بعد از مصرف توسط دارنده اش دوباره توسط ماینر ها استخراج می شود و دوباره به چرخه باز میگردد . ارزهای مجازی مستقل از دولت ها کار کرده و از هیچ قانون بین المللی تبعیت نمی کند و از همین رو علاوه بر استفاده از بیت کویین در کار های قانونی از آن در کار های غیر قانونی و غیر انسان دوستانه بویژه در فضای دارک وب و دیپ وب استفاده می شود . ارزش هر بیت کویین هم اکنون بالای پنچاه میلیون تومان می باشد .

در قسمت پایین ما بهترین سایت ها را برای دریافت بیت کویین رایگان و کسب بیت کویین از راه هایی مانند زیر مجموعه گیری و باز کردن تبلیغات و این قبیل کارها قرار داده ایم . ما هیچ سودی از معرفی این سایت ها (مانند قراردادن لینک زیر مجموعه گیری خودمان ) نمی بریم و هر گونه استفاده از این سایت ها بر عهده ی خودتان می باشد .

سایت هایی جهت دریافت بیت کویین :


1-GoldsDay.com
2-CoinCollecting.com
3-StarsBit.com
4-Free-Bitcoin.com
5-Crownfaucet.com
6-Coinfaucet.com
7-Goldfaucet.com
8-Freecryptocoin.com
9-SpinandWinOnline.com
10-Bitcoinaliens.com
11-WeekendBitcoin.com

برای ورود به هر یک از این سایت ها می توانید بر روی آدرس آنها کلیک کنید .

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف