آموزش پیدا کردن دوربین مخفی

آموزش پیدا کردن دوربین مخفی :

با سلام خدمت همراهان عزیز و فهیم سایت فیکت 

در این مطلب می خواهیم یک آموزش بسیار جالب و کاربردی بهتون یاد بدیم که به راحتی از طریق این روش بتونید هر جایی که فکر میکنید دوربین کار گذاشته شده محلشون رو پیدا کنید برای انجام این کار به هیچ وسیله ی خاصی احتیاج نخواهید داشت .

همراه ما باشید تا بهتون یاد بدیم چطوری دوربین های مخفی و مدار بسته رو پیدا کنید . (آموزش پیدا کردن دوربین مخفی)

دوربین های مخفی در این دوران شکل های بسیار کوچک و زیبا پیدا کرده اند به نوعی که همانطور که در شکل هم می بینید در یک قطعه ای مانند MP3 PLAYER قرار داده شده ، اما خبر خوب ما به شما اینه که با این روش می توانید هر جا دوربینی بود رو سریع پیدا کنید .

با استفاده از این روش می توانید به آسانی پی ببرید که در چه نقاطی دوربین مخفی وجود دارد و یا به صورت مخفی در حال فیلم برداری از شما هستند 

این آموزش بسیار آسان می باشد و به طور حتم می تواند بسیار برای شما مفید و سودمند باشد .

چگونگی پیدا کردن دوربین مخفی و مدار بسته :

ابتدا چراغ های اتاق را خاموش کنید سپس دوربین گوشی خود را بدون چراغ قوه باز کنید، سپس با دوربین گوشی خودتون نقاط مختلف اتاق را برسی کنید در صورت دیدن نقطه قرمز یعنی در اون مکان دروبین مخفی قرار داره.

 

برای اجرا کردن این روش به هیچ گوشی خاصی نیاز نمی باشد و همین که گوشی شما یک دوربین داشته باشد و قابلیت فیلم برداری داشته باشد می توانید از این روش بهره ببرید . 

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف