آموزش دانلود رایگان و سریع از تورنت

آموزش دانلود رایگان و سریع از تورنت

آموزش دانلود رایگان و سریع از تورنت

 

در این مقاله همراه شما خواهیم بود با آموزش دانلود از تورنت به صورت رایگان و بوسیله ی دانلود منیجر های پر سرعت و قدرتمند مانند اینترنت دانلود منیجر

تورنت بهترین منبع دانلود انواع موزیک ها ، ویدیوها ، سریال ها ، کرک نرم افزارها و تمام فیلم های روز دنیاست 

توسط این سایت می توانید هرچیزی که بخواهید بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید ….

با تورنت دیگر بی نیاز به وب سایت های تاینی موویز و ایران فیلم و … باشید 

توسط این روش می توانید تورنت های خود را توسط هر نوع دانلود منیجری چون IDM با لینک مستقیم و پر سرعت دانلود نمایید

تورنت چیست :

تورنت یک شبکه اشتراک گذاری فایل بین کاربران است. یعنی کاربران این شبکه فایل هایی رو که روی کامپیوترشون دارن، با کمک یک برنامه خاص بین بقیه کاربران به اشتراک میذارن. حالا شما میری و بعضی سایت ها مانند torrentz.com به شما این امکان رو میده که روی کامپیوتر های هزاران نفر در سراسر جهان جستجو کنید و از روی کامپیوترشون فایل هایی رو که خیلی جاها پیدا نمیشه دانلود کنید.

توجه کنید که دانلود در این شبکه از طریق اتصال کاربران به یکدیگر صورت میگیرد و نه از طریق دانلود از روی یک سایت خاص.

 

می خواهم درباره تورنت بیشتر بدانم؟


اکثر کسانی که با وب و دانلود سروکار دارند تورنت را می شناسند و اکثر کسانی که تورنت را می شناسند گه گاه تورنتهایی را دانلود می کنند اما تعداد کمی از کسانی که با وب سروکار دارند می دانند که تورنت حقیقتاً چیست.

(تورنت(torrent)عده ای فکر می کنند که تورنت در واقع سروری برای دانلود است و نکته جالب تر اینجاست که در اینترنت هم اطلاعات ناقصی در مورد تورنت وجود دارد. یعنی بیشتر سایت هایی که در مورد تورنت مقداری می نویسند تنها توضیح می دهند که چگونه باید تورنتها را دانلود کرد.

اما تورنت torrnet در حقیت ابتکاری بسیار جالب در طراحی پروتکل است.پروتکل مجموعه ای از قوانین است که انتقال داده ها را امکان پذیر می سازد. تورنت یکی از چندین پروتکل مشهور و پراستفاده در سطح جهان است.

ساده ترین و تیپیک ترین متد دانلود این است که رایانه شما درخواستی برای سرور دانلود می فرستند و سرور شروع به فرستادن فایل برای رایانه شما می کند. هر چقدر فایل پرتقاضا تر باشد، سرعت فرستادن فایل نیز کاهش می یابد و معمولاً محدودیت های زیادی برای این نوع دانلود وجود دارد.متد (روش) دیگر، متدی به نام peer-to-peer است. در این متد تعداد زیادی کامپیوتر فایلی را برای یک دیگر به اشتراک می گذارند.

یعنی شما به کامپیوتر های دیگری وصل شده و فایل مورد نظر را از آنها درخواست می کنید. سرعت این روش از روش قبل بیشتر است. چراکه کامپیوتر های دیگر، کامپیوترهایی معمولی مثل کامپیوتر شما هستند و مسئله ترافیک دانلود در مورد آنها وجود ندارد و شما با وصل شدن به چندین کامپیوتر و تکه تکه کردن دانلود، از ترافیک و کمبود سرعت دانلود رهایی می یابید.مشکل اصلی اینجاست که عده ای از افراد فایلهایی را که دانلود کرده اند را برای دیگران به اشتراک نمی گذارند و از آپلود کردن فایل دانلود شده اجتناب می کنند.

به این افراد به اصطلاح leecher (متقلب) می گویند. از طرفی اگر فایل مورد نظر شما در کامپیوتر دیگری وجود نداشته باشد، دیگر نمی توانید به این روش پناه بیاورید. (بسیاری از برنامه های افزایش سرعت دانلود از این روش استفاده می کنند)

چند اصلاح ساده :


Seedبه کسی که فایلی رو به صورت کامل (یعنی ???%) روی کامپیوتر داره و فایل رو share کرده (برای شما و دیگران آپلود میکنه) در اصطلاح seed میگن. در واقع این عمل آپلود فایل میشهseeding


 Peer به شما و اشخاص دیگه ای که فایلی رو دانلود میکنند peer گفته میشه. یک peer فایل مورد نظر رو هم از seed و ازpeerهای دیگه دانلود میکنه و در عین حال قسمتهای دانلود شده رو برای peerهای دیگه آپلود میکنه. وقتی یک peer هم فایل رو به صورت کامل دانلود کرد به یه seed تبدیل میشه.


: Ratio Share به نسبت میزان آپلود فایل به دانلود آن ratio share گفته میشه که بر اساس ? سنجیده میشه.
Ratio Share > 1 یعنی آپلود شما بیشتر از دانلود بوده
Ratio Share < 1 یعنی دانلود شما بیشتر از آپلود بوده
علاوه بر اینکه هر فایل به صورت جدا دارای Ratio Share هستش … یک Ratio Share کلی هم وجود داره که کل میزان آپلود و دانلود شما رو نشون میده (در واقع میانگینRatio Share تمامی فایلهای دانلود شده)

چگونه از تورنت دانلود کتیم : 


در حالت عادی و رایگان ، دانلود از تورنت کند ، زمان بر و مقداری خسته کننده است مخصوصا اگر فایل ما حجیم بوده و البته مقدار seed و peer هم در دانلود و سرعت دانلود ما بسیار موثر است .

سایت های زیادی در دنیا و مخصوصا ایران مانند سایت رپیدباز ، رپید گت و انواع و اقسام مستقیم کننده لینک ها وجود دارند که با ارائه اکانت های پولی و پرمیوم دانلود مستقیم و پر سرعت از تورنت را برای شما فراهم می کنند ؛ اما در این پست از سایت برترین های اندروید و بخش ویژه قصد داریم روشی را به شما آموزش دهیم که توسط آن به سادگی تمام لینک های مورد نظر خود را از تورنت دانلود نمایید . 

شروع آموزش : 


در اولین قدم وارد سایت https://zbigz.com شده و یک اکانت رایگان برای خود بسازید و به عبارتی یک ثبت نام رایگان انجام دهید . بر روی گزینه ?New Member کلیک نمایید.

حال مشخصات خود را به دلخواه پر کنید . برای ایمیل می توانید از سایت های ایمیل موقت هم استفاده نمایید

پس از اتمام ثبت نام ؛ کارمان با این سایت به طور کامل تمام شده است و می توانید پنجره مربوط به این سایت را ببندید 

حال وارد سایت http://megabox.me شده و توسط همان اکانتی که در سایت قبلی یعنی zbigz ساختید در این سایت لاگین نمایید . 

حالا وارد داشبورد خود می شوید که می توانید از این قسمت لینک های تورنت خود را به صورت رایگان و با سرعت عالی مستقیم نمایید . 

 بر روی آپلود کلیک نمایید 

حالا باید لینک تورنت خود را به این سایت برای مستقیم سازی معرفی کنیم . ما بهترین سایت جستجوی تورنت را به شما معرفی می کنیم .

وارد سایت kickass شوید ( این آدرسی که به شما معرفی می شود نیازی به فیلتر شکن ندارد ) 

حال توسط قسمت Search با بخش بندی های دیگر موجود در این سایت فایل مورد نظر خود اعم از موزیک ، فیلم ، ویدیو ، نرم افزار و …. را پیدا کنید . به عنوان مثال ما قصد دانلود فیلم Captain America را داریم که آن را توسط بخش جستجو پیدا کرده و به صفحه توضیحات این فیلم می رویم 

به علامت آهنربا یا نعل اسب توجه کنید

بر روی این علامت توسط ماوس کلیک راست کرده و گزینه Copy Link را انتخاب می نماییم 
حال به بخش Upload سایت megabox می رویم و لینکی که کپی کردیم را در کادر مربوطه Past می نماییم 
و بر روی گزینه Upload برای شروع مستقیم سازی کلیک می نماییم
فایل با هر حجمی باشد توسط سیستم مستقیم سازی حرفه ای و پر سرعت این سایت خیلی زود مستقیم و در سرورهای این سایت ذخیر می شود 
برای دانلود روی علامت مشخص شده کلیک نمایید 

امیدوارم آموزش قرار داده شده در این پست برایتان مفید بوده باشد .

آموزش دانلود رایگان و سریع از تورنت

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف