آموزش مخفی کردن هرنوع فایل

آموزش مخفی کردن هرنوع فایل

آموزش مخفی کردن هرنوع فایل

آموزش مخفی کردن هرنوع فایل در یک پوشه و Zip یا RAR

میدونید که امروزه افراد زیادی با استفاده از مخفی کردن ویروس های مختلف در پوشه ها قصد ورود به حریم خصوصی دیگران رو دارن، این آموزش صرفا برای بالابردن اطلاعات خودتون در حوزه امینت میشه تا بتونید ویروس یا فایل های مخفی شده در پوشه های فشرده رو پیدا کنید لطفا از آزمایش کردن اون روی دیگران خوداری کنید.

آموزش ساخت :


اپتدا وارد برنامه فایل های شخصی خود شوید سپس یک پوشه بسازید که درون اون پوشه یک پوشه دیگه قرار داده شده باشه, نام پوشه اول رو مثلا’ میزاریم WW1 و نام پوشه ای که داخل پوشه WW1 ایجاد کردیم رو میزاریم WW2
خب حالا فایل هایی که میخواید برای دیگران به نمایش در بیاد در پوشه WW1قرار بدید و فایل هایی که میخواید مخفی بشه در پوشه WW2قرار بدید
خب بعد از انتقال فایل های مورد نظرتون وارد پوشه WW2بشید و اول اسم اون پوشه نقطه بزارید مثلا WW2. و بعد میبینید که اون پوشه ناپدید میشه اما همون حجم قبلی رو داره!!!
خب بعد از این میتونید پوشه رو علامت بزنید و فشرده کنید و به افرادی که میخواید ارسال کنید.

اما حالا این سوال پیش میاد که چطور پوشه های مخفی رو داخل فایل ها پیدا کنیم؟
متأسفانه این قابلیت بر روی سیستم اندروید گزاشته نشده اما میتونید با برنامه هایی به راحتی این کارو انجام بدید و اون ها رو در اندروید پیدا کنید.
من برنامه apk editorرو بهتون پیشنهاد میدم که با استفاده از اون همه پوشه های مخفی در فایل ها که با نقطه شروع میشن براتون نشون میده، اپتدا وارد برنامه apk editorشوید و پوشه مورد نظرتون رو انتخاب کنید و گزینه نام گزاری مجدد رو انتخاب کنید و نقطه رو از اول اسم پوشه پاک کنید و بعد وارد فایل های شخصی گوشیتون بشید تا پوشه مخفی شده و فایل های داخلش رو ببینید.

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف