پیام دادن به فردی که ما را بلاک کرده باشد

آموزش روش پیام دادن به فردی که ما را بلاک کرده باشد

آموزش روش پیام دادن به فردی که ما را بلاک کرده باشد

چگونه به فردی که ما رو بلاک کرده پیام بدیم؟

بلاک شدن در تلگرام توسط افراد دیگر یک تجربه ی تلخی می باشد که فکر نمی کنم کسی دوست داشته باشه تجربه کنه ، اما به هر حال بعضی وقتا میشه که یکی ادمو بلاک کنه و شماره و آدرسی هم ازش در دسترس نباشه حالا برای کلاهبردار و قهر کردن یا هر چیز دیگه ، در این مطلب ما روش ارسال دوباره ی پیام به فردی که بلاکمون کرده رو بهتون آموزش میدیم اما یادتان نره که دوباره میتونه همون فرد شما رو بلاک کنه پس قبل پیام فرستادن دوباره به این فرد قشنگ به این که چی بگین فکر کنید.

اول شما باید شخص مورد نظر آیدی تلگرامش رو بردارید و یه جایی ذخیره یا یادداشت کنید،(در صورت نداشتن آیدی یک پیام از شخص مورد نظر رو برای خودتون فراورد کنید تا همیشه پی ویشو داشته باشید) خب در مرحله بعد به پی وی طرف رو حذف کنید و در صورتی که عضوی از مخاطبین شما هست در لیست مخاطبین هم اون رو حذف کنید،
سپس وارد سایت زیر شوید و اکانت تلگرام خودتون رو دلیت کنید:
https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

وقتی وارد سایت شدید اول شماره تلفن خودتون رو بزنید بعد یک کد برای شما در تلگرام فرستاده میشه اون کد رو در قسمت پسورد بزنید بعد گزینه yes بزنید تا اکانت شما دلیت شود،

!توجه داشته باشید که در صورت دلیت اکانت تمامی چت ها،کانال ها و گروه های شما حذف خواهد شد، سپس برنامه تلگرام رو دوباره نصب و فعال کنید تا بتونید به شخص مورد نظر پیام بدید.

روش دوم پیام دادن به شخصی که شما رو بلاک کرده:

ابتدا با برنامه نسکت پلاس یک شماره مجازی آمریکا برای خودتون بسازید و فعال کنید،وقتی که وارد اکانت تلگرامتون شدید وارد ربات SPAMBOT@شوید و یک ایمیل بفرستید که به صورت اشتباه اکانتتون ریپورت شده لطفا اون رو آزاد کنید،و بعد از 24ساعت شماره مجازی آمریکایی شما رفع ریپورت میشود و قادر هستید که به فردی که شما رو مسدود کرده پیام بدید.

 

پیشنهاد می شود از سایر مطالب آموزنده و کمیاب موجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید .

برای استفاده و مشاهده ی این مطالب می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

و برای انتقال به صفحه ی اصلی سایت بر روی همین متن کلیک نمایید 

۲۶ دیدگاه ها

  1. یااااا خدا ... راه اولو ک اگ بخوایم انجام بدیم باید ار هفت خان ریتم رد شیم 😐
  2. راه اسونتر اینکه از اکانت شخصی دیگری ادرسشو برا خودت بفرستی اونوقت دوباره بلاک رفع میشه
  3. اگر فردی که ما رو بلاک کرده واسش پیام بدیم اون می تونه پیام مارو ببینه؟
  4. ببخشید چجوری به فردی که مارو در شاد و ایتا بلاک کرده پیام بدیم ؟؟
  5. وقت بخیر از طریق گوگل یا چه برنامه ایی میشه فهمید کسی مارا بلاک کرده است؟
  6. سلام وقت بخیر از طریق گوگل یا جه برنامه ای میشه فهمید چه کسانی مارو در اینستا بلاک کرده اند؟
    • سلام ممنون وقت شما هم بخیر باشه به زودی برنامه ای برای اندروید در این زمینه در سایت قرار خواهیم داد ، سایت رو چک کنید
  7. سلام.روش دوم که فرمودین شماره مجازی.چجوریه دقیقا؟با شماره مجازی ی اکانت تلگرام بسازیم بعد بریم داخلش؟
  8. سلام ببخشید من با یه نفر دعوام شده بعد بلاکم کرده منم پیامشو فوروارد کردم به یه گوشه دیگه بعد الان میزنم روی پیامش میگه تلگرامش پنهان شده چکار کنم تا بالا بیاره؟
  9. سلام بایکی از دوستام دعوام شده بعدش از مسنجر بلاکم کرده و پروفایل فیس بوکش را لاک کرده چجوری بهش مسیج کنم و ازینکه من مقصر بودم عذرت خواهی کنم
  10. روش دوم نفهمیدم شماره آمریکا که مسدود نیست ازاد بشه شماره خودمون مسدوده
  11. وقتی کسی بلاک میکنه نباید دنبال راهی برای پیام دادن به اون بود ....بهترین راهدعوض کردن اون شخص است ...دیگه اون شخص حتی لیاقت نداره که به این چیزها فکر کنی ...
  12. سلام. ی شخصی منو از تلگرام بلاک کرده من بهش چن تا پیام دادم ( با اینکه میدونم چون بلاکم پیامم براش نمیره ) حالا سوالم اینه که اگع اون منو از بلاکی در اورد پیامام براش میاره؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخش های مختلف